Great Place To Work-Certified™️ Şirketler: Toksik İş Yerlerine Bir Alternatif
Great Place To Work® Sertifikalı™ şirketler, toksik olmayan iş yerleridir!
Çalışan Esenliğinin 5 Boyutu
Liderler zihinsel desteğinin, amaç duygusunun, finansal sağlık ve anlamlı ilişkilerin hakim olduğu bir iklim oluşturarak çalışanlara gelişim imkanı sağlayarak pozitif bir esenlik seviyesine ulaşmalarının zeminini hazırlayabilirler.
Çalışanların Seveceği Bir İş Yeri Kültürü Oluşturmanın 7 Kuralı
Tüm çalışanlarınızın kabul görüldüğünü ve organizasyonun bir parçası olduğunu hissetmesini sağlamanın yollarını bu yazımızda paylaşıyoruz.
2023'te Her Organizasyonun Öncelik Vermesi Gereken 5 Kurum Kültürü Başlığı
2023 yılında organizasyonunuz gelişip büyüyecek mi, yoksa geride mi kalacak? Bu sorunun cevabı kurum kültürü konusunda nelere öncelik verdiğinize bağlı olacak.
Travma Durumlarında Çalışan Psikolojisini İyileştirmenizi Sağlayacak 5 Kritik Adım
Kahramanmaraş merkezli deprem hayatımızın her alanının etkilediği gibi iş dünyasını da etkiledi. Dolayısıyla deprem sonrasında insanları nelerin beklediğini bilmek ve gereken önlemleri almak çalışanların beden ve ruh sağlıkları kadar iş verimlilikleri, motivasyonları ve organizasyona duyulan...
Travma ve Kriz Dönemlerinde Çalışanlarınıza Nasıl Yaklaşmalısınız?
Kriz, zorlayıcı yaşam olaylarını izleyen bir dönem, bir "dönüm noktası" olarak tanımlanırken, travma kişiyi korkutan, dehşet içinde bırakan, kişide çaresizlik hissi yaratan, çoğu kez olağandışı ve beklenmedik olayların sebep olduğu etkiler olarak açıklanmaktadır.