Adjust cookies
If you click on "Accept all cookies", you agree to the storage of cookies on your device in order to improve the navigation on the website, to analyze the use of the website and to support our marketing activities.
Essential cookeis
- Session cookies
- Login cookies
Performance cookies
Functional cookies
- Google Maps
- YouTube
- SocialShare Buttons
Targeting cookies
- Facebook Embeded

Great Place To Work® Sertifikasını, İşveren Markanızı ve Çekim Etkinizi Güçlendirmek İçin Nasıl Kullanabilirsiniz?

great place to work certified blog

Great Place To Work-Sertifikasyonu™, organizasyonların çalışan deneyimi ve iş yeri kültürü konusunda sahip olduğu başarılarını tescil eden global ölçekte prestijli bir bir sertifikadır. Sertifikaya hak kazanmak, mevcut çalışanlarınızın gurur duymasını sağlamakla birlikte aynı zamanda potansiyel adaylar ve yetenekler için çekim alanınızı güçlendirirken müşterileriniz nezdinde de itibarınızı artırır. Bu önemli başarıya sahip olmak kadar bu başarıyı daha fazla mecrada duyurmak işveren markanızın güçlendirilmesi için de olanak tanır. Great Place To Work-Sertifikasyon başarınızı nasıl etkili bir şekilde duyurabileceğinize ilişki ipuçlarını sizin için derledik.

1. Sosyal Medyada Duyurun

LinkedIn başta olmak üzere diğer sosyal medya platformlarında mutlaka Great Place To Work® sertifikasını aldığınızı duyurun. Bu duyuruyu yaparken görseller, videolar ve infografikler ile paylaşımınızı destekleyin. Özellikle kurumsal sosyal medya hesaplarınızdan çalışan hikayelerine ve çalışanlarınızın iş yeri deneyimini iyileştirmek için gerçekleştirdiğiniz uygulamalara yer vermek organizasyonunuza çekmek istediğiniz yetenekler ve potansiyel adaylar için çekim etkinizi güçlendirmenize çalışmak için tercih edilen bir iş yeri olmanıza olanak tanır.

2. Paylaşımlarınızı Videolar ile Destekleyin

Sosyal medyada video içeriklerinin etkisi gün geçtikçe artıyor. Great Place To Work® sertifikasını aldıktan sonra kısa bir video hazırlayarak bu başarınızı çalışanlarınız ile birlikte kutlayabilirsiniz. Videoda şu konulara yer verebilirsiniz:

  • Çalışan görüşleri ve kutlama anları
  • Şirket içi etkinliklerden kesitler
  • İş yeri kültürünüzü yansıtan görüntüler

3. Çalışan Paylaşımlarını Teşvik Edin

Çalışanlarınızın bu başarıyı bireysel sosyal medya hesaplarında paylaşmalarını teşvik edin. Kişisel deneyimlerin ve kutlama paylaşmalarının yapılması, şirketinizin samimi ve çalışan odaklı bir yer olduğunu ortaya koyacaktır. Ayrıca, çalışan paylaşımlarını yeniden paylaşarak (repost) veya beğenerek çalışanlarınızın görüşlerine değer verdiğinizi ve önemsediğinizi gösterebilirsiniz.

4. Etkileşim Oranı Yüksek İçerikler Oluşturun

Sadece duyuru yapmak ve kutlamak yeterli olmayacaktır; aynı zamanda etkileşimli içerikler oluşturmakta önemlidir. 

Anketler ve soru-cevap oturumları düzenleyerek takipçileriniz ile etkileşim oluşturabilirsiniz. Örneğin: Takipçilerinize en sevdikleri şirket içi etkinliği veya en beğendikleri çalışma ortamını sorun.

İnstagram üzerinden canlı yayın yaparak takipçilerinizin sorularını yanıtlayın.

Great Place To Work® sertifikasını kutlamak için ödüllü bir yarışma düzenleyin.

5. Paylaşımlarınızda Hashtag Kullanın

Harika başarınızı kutlarken gerçekleştireceğiniz tüm paylaşımlarda şirketinize özgü ve Great Place To Work-Sertifikasyonu™ ile ilgili hashtag'ler kullanarak görünürlüğünüzü ve takip sayınızı artırın. İşte kullanabileceğiniz bazı etiketler:

#GPTWCertified

#GetCertified

#GreatPlaceToWork

#GreatPlaceToWorkTurkey

6. Başarınızı Müşteri ve İş Ortaklarınız ile Paylaşın

Müşterileriniz ve iş ortaklarınız ile de bu başarıyı paylaşmayı unutmayın. Bu tarz paylaşımlar, müşteri ilişkilerinizi güçlendirmenize ve organizasyonunuza duyulan güveni artırmanıza katkı sağlar Bu paylaşımlar için özellikle LinkedIn gibi müşterilerinizin, iş ortaklarınızın olduğu profesyonel platformları kullanabilirsiniz.

7. Blog Yazıları ve Makaleler Yayınlayın

Şirketinizin kurumsal web sitesinde yer alan blog sayfasında veya diğer dijital yayın platformlarında Great Place To Work® başarınızı duyurun, süreci anlatın ve konu ile bağlantılı yazılar yayınlayın. Çalışan yorumlarınıza da bu içeriklerde yer verebilir ve veriler ile de destekleyebilirsiniz. Bu yazılar, şirketinizin kültürü ve değerleri ile ilgilenen kişilere ve potansiyel adaylara iş yeri kültürünüz hakkında derinlemesine bilgi sunar.

8. İnfografikler Hazırlayın

Görsel olarak dikkat çeken, veriler içeren ve bilgilendirici infografikler hazırlayarak sosyal medya hesaplarınızda paylaşın. Bu infografikler, Great Place To Work® sertifikasının etkisi, sertifikasyon süreci ve şirketinizin bu başarıyı nasıl elde ettiğine dair bilgileri içerebilir.

Great Place To Work® sertifikası, şirketinizin iş yeri kültürü konusundaki başarısını tescilleyen global ve önemli bir sertifikadır. Sosyal medya, bu başarıyı duyurmanın ve kutlamanın en etkili yollarından biridir. Yukarıdaki stratejileri kullanarak, bu başarıyı çalışanlarınız, müşterileriniz ve takipçilerinizle etkili bir şekilde paylaşabilir ve şirketinizin değerini daha da artırabilirsiniz.

Henüz organizasyon olarak Great Place To Work® Sertifikasyon programına başvurmadıysanız, nasıl sertifikasyon sürecinizi başlatabileceğiniz konusunda fikriniz yoksa ayrıntılı bilgi için sertifikasyon programı sayfamızı ziyaret edebilir ve sertifikasyona nasıl sahip olabileceğini üç adımda öğrenmek içinde 5 dakikalık web seminerini izleyebilirsiniz.



Bültenimize Abone Olun
0 (212) 236 50 20
©2025 © Great Place To Work® Institute Türkiye. Tüm hakları saklıdır
made with by CIC