Adjust cookies
If you click on "Accept all cookies", you agree to the storage of cookies on your device in order to improve the navigation on the website, to analyze the use of the website and to support our marketing activities.
Essential cookeis
- Session cookies
- Login cookies
Performance cookies
Functional cookies
- Google Maps
- YouTube
- SocialShare Buttons
Targeting cookies
- Facebook Embeded

İnsan odaklı yaklaşım kazandırıyor!

The Container Store Önceliği Çalışanlarına Vererek Müşterilere, Bayilere ve Hissedarlara Nasıl Hizmet Ediyor?

Amerika'nın lider depolama ve düzenleme ürünleri perakendecisi The Container Store, temellerinin atıldığı 1978 yılından beri olağanüstü güçlü büyümesinin tadını çıkarıyor. Çoğu perakendeci gibi yalnızca fiyat ve kullanışlılık alanında rekabet etmekle yetinmeyen The Container Store, pazardaki üstünlüğünü insan ilişkilerine yoğunlaşmasına da borçlu.

 Şirketin merkezinde bünyesine harika çalışanlar katmayı, sektör ortalamasının çok üzerinde maaş vermeyi, olağanüstü eğitim ve gelişim fırsatları sunmayı ve çalışanların "yaratıcı dehalarını" ortaya çıkarmalarını sağlayan sağlam bir değer çerçevesi oluşturmayı öne çıkaran "önce çalışan" yaklaşımı yatıyor. Bu da çalışanların, müşterilerin, bayilerin ve nihai olarak da hissedarların kazançlı çıkmasını sağlıyor.

Amerikada yaklaşık 5000 çalışanı ve altmış bir adet 2000 metrekareden büyük satış mağazası bulunan The Container Store, giderek büyüyen bir çevrimiçi satış ve çağrı merkezi ağına da sahip. Şirket, kurulduğu 1978 yılından beri her yıl çift haneli büyüme oranlarını yakalıyor. 2012 yılında geliri 706 milyon dolar seviyesine ulaşan The Container Store hızlı bir büyüme döneminde ve gelecek yıl, her biri yılda 10,000'den fazla çok fonksiyonlu depolama çözümü sunacak olan altı yeni mağazanın açılması planlanıyor.

Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO Kip Tindell'a göre şirketin başarısının anahtarı, çalışanlarla ve müşterilerle güçlü ilişkiler kurmaya odaklanan "önce çalışan" kültürü. 2013 Great Place to Work® Konferansı açılış konuşmasında Tindell bunu şöyle dile getirdi: "Çalışanlara herkesten daha iyi davranırsanız onlar da müşterilere herkesten daha iyi davranırlar. Ve eğer çalışanlar ve müşteriler mutlu olursa hissedarlar da mutlu olur!



Bültenimize Abone Olun

0 (212) 236 50 20
© Great Place To Work® Institute Türkiye. Tüm hakları saklıdır
made with by CIC