Neden Great Place to Work Leader ?

Great Place to Work® Leader Sertifikası, organizasyonunuz içerisinde yer alan ve kurum kültürünüzün gelişiminde doğrudan etkisi bulunan yönetici ve liderlerinizin değerlendirilmesi ve daha mükemmel bir iş yeri kültürü inşa etmek için göstermiş oldukları çabanın takdiri niteliğini taşımaktadır.

Great Place to Work Leader Sertifikasyonunun Avantajları

Yönetici ve liderlerinizin daha iyi bir kurum kültürü yaratma sürecindeki etkinliklerini değerlendirin.
Yönetici ve liderlerinizin motivasyonunu artırın.
Yönetici ve liderlerinizin Gelişim alanlarını keşfedin.
Mükemmel yönetici ve liderlere sahip olduğunuzu iç ve dış mecralarda paylaşın.

Süreç Nasıl İşliyor?

Şirket yöneticilerinizin Great Place to Work® Leader Sertifikasyon programına başvurabilmesi için şirketinizin Recognition programına katılarak Great Place to Work® Certified şirketi unvanını alması gerekmektedir. 

Recognition Programına Başvurun 

 

 

Kurum kültürü gelişim hedeflerinize en uygun katılım paketlerimizden birini seçerek Great Place to Work®  Recognition programına başvurun. Çalışanlarınızın algısına ve İK uygulamalarınıza ışık tutun 

Trust Index & Culture Audit Analizlerini Tamamlayın

 

Çalışanlarınızın kurum kültürünüz hakkındaki algılarını ve yöneticilerini değerlendirdikleri Trust Index Analizini tamamlayın. Culture Audit İş yeri Kültürü analizi ile İK uygulamalarınız hakkında bilgiler paylaşın.

Great Place to Work Certified Unvanını Kazanın

 

Çalışan sayınıza göre belirlenmiş olan baraj Trust Index puanına erişin ve Great Place to Work Certified şirketi olun

GPTW Leader Sertifikasına Hak Kazanın

 

Kurum kültürünüzün üst seviyeye taşınmasında önemli rol oynayan liderleriniz ve yöneticileriniz için Great Place to Work Leader sertifikasına hak kazanın

© Great Place To Work® Institute Türkiye. Tüm hakları saklıdır
made with by CIC