İşiniz profesyonellerin bilgi ve yeteneklerine bağlı mı?

Deneyim ve yetkinliğe bağlı şirketlerde, değerler bilgi ve iç görü şeklinde gelir. Müşterileriniz, sektörü yönlendiren uzmanlıkları, mükemmel hizmetleri ve amaçlarını desteklemek için aralıksız harcadıkları çaba için çalışanlarınıza güvenirler. Böyle bir durumda kurum kültürünüz, çalışanların başarılı süreçler ve sonuçlara odaklanarak iş dünyasındaki mükemmelliği takip edilmesini ve ölçülmesini gerektirir.

Güvensizlik söz konusu olduğunda, kurumunuzun ihtiyaç duyduğu yetenekleri çekmek ve korumak konusunda zorluklar yaşaması kaçınılmazdır. Yüksek güven kültüründen yoksun, yüksek performanslı işyerlerinde yaygın olan güçlü ilişkiler ve amaç duygusu olmaksızın uzun saatler bir çalışanın tükenmesine neden olabilir; bu da üretkenlik, turnover ve moral gibi konularda kötü sonuçlar ortaya çıkartır.

Great Place to Work® yüksek güven kültürüne sahip kurum kültürleri yaratarak büyüme ve karlılığınıza pozitif katkı sağlar

  • Üst düzey yetenekleri kurum kültürünüze dahil etmek ve elde tutmak.
  • Değerler ve bilgi süreçlerinin sürekli iyileştirilebildiği bir gelişim kültürü yaratmak.
  • Çalışanlarınızın güçlü bir iş birliği içerisinde takım ruhu içerisinde çalışmasını sağlamak.

Size nasıl destek olabiliriz?

  • Yüksek performans gösteren çalışanların ihtiyaçlarını, onları neyin motive edeceğini anlayın.
  • Kültürün ana etkinlerinin Liderlik ve bireysel katkı seviyesinde ki özelliklerini tanımlayın.
  • Mevcut çalışan deneyimlerini değerlendirin ve ihtiyaçlarına cevap verin.
  • Yüksek güven kültürü ve mükemmel performansı destekleyen ve sürdürülebilirliğini sağlayan uygulamalar tasarlayın ve geliştirin.
© Great Place To Work® Institute Türkiye. Tüm hakları saklıdır
made with by CIC