Deneyim ve yetkinliğe bağlı şirketlerde, değerler bilgi ve iç görü şeklinde gelir. Müşterileriniz, sektörü yönlendiren uzmanlıkları, mükemmel hizmetleri ve amaçlarını desteklemek için aralıksız harcadıkları çaba için çalışanlarınıza güvenirler. Böyle bir durumda kurum kültürünüz, çalışanların başarılı süreçler ve sonuçlara odaklanarak iş dünyasındaki mükemmelliği takip edilmesini ve ölçülmesini gerektirir.
Güvensizlik söz konusu olduğunda, kurumunuzun ihtiyaç duyduğu yetenekleri çekmek ve korumak konusunda zorluklar yaşaması kaçınılmazdır. Yüksek güven kültüründen yoksun, yüksek performanslı işyerlerinde yaygın olan güçlü ilişkiler ve amaç duygusu olmaksızın uzun saatler bir çalışanın tükenmesine neden olabilir; bu da üretkenlik, turnover ve moral gibi konularda kötü sonuçlar ortaya çıkartır.