‘’Her büyük hikâye, küçük bir başlangıçla başlar.’’
Erişim Müşteri Hizmetleri, 5 Kasım 2012’de İstanbul İçerenköy’de beş müşteri temsilcisiyle yola çıktı. Türkiye İş Bankası çatısı altında müşteri odaklı iletişim kültürünü Grup Şirketleri’ne taşıyarak daha sürdürülebilir bir hizmet modeli oluşturmayı hedefledi. Deneyimli ekiplerimiz, müşteriye hizmet ve sorun çözücü yaklaşımıyla büyürken telefonda satış, ikna ve geri kazanım konularında uzmanlaştı; Banka’nın müşteri hizmetleri vizyonunu güçlendirdi.
26 Ağustos 2013’te Eskişehir’de kurum kültürümüzle uyumlu genç çalışan kitlesini ekibimize katarak yeni hizmet noktamızı açtık. Banka ile başlayan işbirliğimiz, kampanya yönetimi, tahsilat, memnuniyet ölçümü, bilgi güncelleme, randevu organizasyonu, danışmanlık, kalite yönetimi ve eğitim alanlarını ekleyerek genişledi. 1 Şubat 2017’de başkent Ankara’da eğitim seviyesi yüksek Anadolu gençlerini çalışan ekibimize dahil ederek büyümemizi sürdürdük. Bugün; İstanbul, Eskişehir ve Ankara hizmet noktalarının yanı sıra uzaktan çalışma modeliyle Türkiye’nin dört bir yanından hizmet veriyoruz. Sigorta, sağlık ve bireysel emeklilik sektörlerinde dış kaynak çağrı merkezi hizmeti sunan bir iletişim devi olduk.
‘’Her çağrı bir sesle başlar; biz sesi hikâyeye dönüştürmeyi seçiyoruz.’’
Profesyonel Hizmetler / İş Süreci Dış Kaynak Sağlama / Çağrı Merkezleri
İstanbul
2012
2871