2025 Certification Badge Türkiye
Sertifikalı Şirketler ERİŞİM MÜŞTERİ HİZMETLERİ A.Ş.

ERİŞİM MÜŞTERİ HİZMETLERİ A.Ş.

%72

Genel olarak buranın harika bir işyeri olduğunu söyleyebilirim.

0Z3A9102 Enhanced NR

Hakkında

‘’Her büyük hikâye, küçük bir başlangıçla başlar.’’

Erişim Müşteri Hizmetleri, 5 Kasım 2012’de İstanbul İçerenköy’de beş müşteri temsilcisiyle yola çıktı. Türkiye İş Bankası çatısı altında müşteri odaklı iletişim kültürünü Grup Şirketleri’ne taşıyarak daha sürdürülebilir bir hizmet modeli oluşturmayı hedefledi. Deneyimli ekiplerimiz, müşteriye hizmet ve sorun çözücü yaklaşımıyla büyürken telefonda satış, ikna ve geri kazanım konularında uzmanlaştı; Banka’nın müşteri hizmetleri vizyonunu güçlendirdi.

26 Ağustos 2013’te Eskişehir’de kurum kültürümüzle uyumlu genç çalışan kitlesini ekibimize katarak yeni hizmet noktamızı açtık. Banka ile başlayan işbirliğimiz, kampanya yönetimi, tahsilat, memnuniyet ölçümü, bilgi güncelleme, randevu organizasyonu, danışmanlık, kalite yönetimi ve eğitim alanlarını ekleyerek genişledi. 1 Şubat 2017’de başkent Ankara’da eğitim seviyesi yüksek Anadolu gençlerini çalışan ekibimize dahil ederek büyümemizi sürdürdük. Bugün; İstanbul, Eskişehir ve Ankara hizmet noktalarının yanı sıra uzaktan çalışma modeliyle Türkiye’nin dört bir yanından hizmet veriyoruz. Sigorta, sağlık ve bireysel emeklilik sektörlerinde dış kaynak çağrı merkezi hizmeti sunan bir iletişim devi olduk.

‘’Her çağrı bir sesle başlar; biz sesi hikâyeye dönüştürmeyi seçiyoruz.’’

Sektör

Profesyonel Hizmetler / İş Süreci Dış Kaynak Sağlama / Çağrı Merkezleri

Şehir

İstanbul

Kuruluş Tarihi

2012

Çalışan Sayısı

2871

Çalışan Demografisi
Çalışanların yaşı
25 veya daha genç - 25% 26 ile 34 - 66% 35 ile 44 - 8% 45 ile 55 - 1% 55 üzeri - 0%
Şirkette Kıdem
2 yıldan az - 1302 2 ile 5 yıl - 945 6 ile 10 yıl - 428 11 ile 15 yıl - 63 16 ile 20 yıl - 0 20 yıldan fazla - 0
Cinsiyet Oranı
Kadın - 73% Erkek - 27%
Tam Zamanlı / Yarı Zamanlı
Tam Zamanlı - 93% Yarı Zamanlı - 7%
%95
Şirkete yeni katılan bir çalışan burada hoş karşılanıyor.
%94
Çalışanlara, milliyetleri ve etnik kökenlerine bakılmaksızın adil davranılır.
%94
Çalışanlara, cinsel yönelimlerine bakılmaksızın adil davranılır.
%94
Bu işyeri fiziksel olarak güvenli bir yerdir.
%91
Buraya önemli katkılarda bulunabileceğime inanıyorum.
Harika bir iş yeri olmak buradan başlar.
Formu doldurun ve sertifikasyon programı için ilk adımı atın en kısa sürede ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.