Adjust cookies
If you click on "Accept all cookies", you agree to the storage of cookies on your device in order to improve the navigation on the website, to analyze the use of the website and to support our marketing activities.
Essential cookeis
- Session cookies
- Login cookies
Performance cookies
Functional cookies
- Google Maps
- YouTube
- SocialShare Buttons
Targeting cookies
- Facebook Embeded

''Misyonumuz; şirketlere harika iş yeri olma yolculuklarında rehberlik etmek ve insan odaklı kurum kültürleri ile daha iyi bir dünya inşa etmektir''

Great Place to Work® Modeli 

 Great Place to Work® Modeli 30 yıllık araştırma geçmişe sahiptir. Great Place to Work® modeli 5 boyut üzerinden çalışanlarınızın mevcut kurum kültürünüz hakkındaki deneyimlerini ölçümlemeniz sağlar. 

Modelimiz, çalışanlarınızın kurum kültürünüzün sahip olduğu üç temel ilişkinin kalitesine ışık tutar - Çalışanlar ile yöneticiler arasındaki ilişki -  Güvenilirlik , Saygı ve Hakkaniyet Boyutları - , çalışanlar ile yaptıkları iş arasında ki ilişki - Gurur Boyutu -  ve birlikte çalıştığı takım arkadaşları ile arasındaki ilişki - Takım Ruhu - boyutudur.

 

Güvenilirlik
  • Bilgilendirici İletişim
  • Ulaşılabilir İletişim 
  • Koordinasyon
  • Delegasyon
  • Vizyon
  • Güven İlişkisi 
  • Etik Anlayış 
Saygı
  • Mesleki Değer
  • Bireysel Çaba
  • Katılımcı Yönetim
  • Çalışma Ortamı
  • Kişisel Hassasiyet
Hakkaniyet
  • Dağıtım Adaleti
  • Tanıma
  • Tarafsızlık
  • Adil Davranma
  • Adalet Beklentisi 
Gurur
  • Bireysel Katkı
  • Takım Üyeliği
  •  İşveren Kimliği
Takım Ruhu
  • Samimiyet
  •  Keyifli Çalışma
  • Karşılama
  • Birliktelik 

Harika iş yerinin tanımı nedir ? 

Güven, harika iş yerlerinin tanımlayıcı ilkesidir. Bu ilke, yönetim kademesinin güvenilirliği, çalışanların kendilerine saygı duyulduğunu hissetmesi  ve kendilerine her türlü durumda hakkaniyetli bir şekilde davranılacağını ne derecede bekledikleri ile açıklanabilir. Ayrıca çalışanların hissetmiş olduğu gururun derecesi ve ekip arkadaşları ile hissetmiş oldukları takım ruhu, bir şirketin mevcut kurum kültürünü harika olarak tanımlamak için gerekli unsurlardır.

Harika bir iş yeri çalışan ve yönetim perspektifi olarak iki farklı tanıma sahiptir.

Çalışan Perspektifi; 

Harika bir iş yeri; Çalışanın yöneticisine güvendiği, yaptığı işten gurur duyduğu ve birlikte çalıştığı takım arkadaşlarından keyif aldığı yerdir. 

 

Yönetim Perspektifi;

Harika bir iş yeri, güven dolu bir ortamda, ellerinden gelenin en iyisini yapan çalışanlarla birlikte bir takım/aile gibi çalışarak, Organizasyonel hedeflerinizi gerçekleştirdiğiniz yerdir.

Harika bir iş yerinin temelinde ''Güven'' yatar.

© Great Place To Work® Institute Türkiye. Tüm hakları saklıdır
made with by CIC