Great Place to Work® Modeli 30 yıllık araştırma geçmişe sahiptir. Great Place to Work® modeli 5 boyut üzerinden çalışanlarınızın mevcut kurum kültürünüz hakkındaki deneyimlerini ölçümlemeniz sağlar.
Modelimiz, çalışanlarınızın kurum kültürünüzün sahip olduğu üç temel ilişkinin kalitesine ışık tutar - Çalışanlar ile yöneticiler arasındaki ilişki - Güvenilirlik , Saygı ve Hakkaniyet Boyutları - , çalışanlar ile yaptıkları iş arasında ki ilişki - Gurur Boyutu - ve birlikte çalıştığı takım arkadaşları ile arasındaki ilişki - Takım Ruhu - boyutudur.
Harika iş yerinin tanımı nedir ?
Güven, harika iş yerlerinin tanımlayıcı ilkesidir. Bu ilke, yönetim kademesinin güvenilirliği, çalışanların kendilerine saygı duyulduğunu hissetmesi ve kendilerine her türlü durumda hakkaniyetli bir şekilde davranılacağını ne derecede bekledikleri ile açıklanabilir. Ayrıca çalışanların hissetmiş olduğu gururun derecesi ve ekip arkadaşları ile hissetmiş oldukları takım ruhu, bir şirketin mevcut kurum kültürünü harika olarak tanımlamak için gerekli unsurlardır.
Harika bir iş yeri çalışan ve yönetim perspektifi olarak iki farklı tanıma sahiptir.
Harika bir iş yeri; Çalışanın yöneticisine güvendiği, yaptığı işten gurur duyduğu ve birlikte çalıştığı takım arkadaşlarından keyif aldığı yerdir.
Yönetim Perspektifi;
Harika bir iş yeri, güven dolu bir ortamda, ellerinden gelenin en iyisini yapan çalışanlarla birlikte bir takım/aile gibi çalışarak, Organizasyonel hedeflerinizi gerçekleştirdiğiniz yerdir.