Büyüme, birleşme ve satın almalar, stratejik kaymalar, liderlik geçişleri, mevzuata uyum, teknolojinin adaptasyonu, pazarın sorunları, bütçe kesintileri ... gerçek şu ki, organizasyonunuz belirli bir dönemde mutlaka bu önemli değişiklikler ile yüz yüze gelecektir. Bu değişiklikler, işletmelerin her zamankinden daha hızlı bir şekilde adapte olmasını gerektirmektedir. Çalışanlarını bu değişikliklere uyum sağlamaya hazır mı? Örgütünüz fırsatlardan yararlanmaya veya yeni zorluklarla başa çıkmaya nasıl yardımcı olabilir? Değişim bugünün koşullarında olumlu sonuçlar yaratabilir, ancak doğru yönetilmediğinde bozulmalara ve strese neden olur.
Değişim atmosferinde çalışlarınızdan yeni süreçleri benimsemeleri ve sahiplenmeleri istenecektir. Yeni teknolojilere adapte olmak, Yeni liderlik stillerine uyum sağlamak, İş güvenliği ile ilgili endişeler. Liste bu şekilde uzayıp gidiyor. Güven düzeyi düşük bir kurum kültüründe , sürekli değişim ciroyu artırabilir ve süreçlerin ve yenliklerin kabulünü yavaşlatabilir. İletişimsizlik hatalarına ve kalite sorunlarına yol açabilir ve başta psikolojik sağlık olmak üzere pek çok alanda tehlikeli sonuçlar yaratabilir.
Mükemmel kurum kültüründe;