Yakın zamanda, iGoogle giriş sayfamda beliren Aldous Huxley'nin şu sözünden esinlendim: "Mutluluğa, bilinçli şekilde onun peşinde koşmakla erişilemez. O, genellikle diğer etkinliklerin yan ürünüdür."
Her yıl, Edelman Trust Barometer' da yayınlanan; insanlardan kurumlardaki güven hakkında bir dizi soruya karşılık vermesini isteyen "bilgilendirilmiş topluluk" anketinin sonuçlarını okumak için sabırsızlanıyorum.
Mükemmel iş yerleri ile ilgili bana en yaygın sorulan sorulardan biri, bunun neden yapıldığı ve şirkete ne gibi bir katkı sağlayacağıdır.
Başarılı bir şekilde harika bir iş yeri inşasında ki en önemli faktörlerden biri, bu süreçte aldığınız destektir. Mükemmel bir iş yeri yaratmak, bir gecede olacak şey değildir ve çabalarınız, başarılar kadar sık sık yanlış adımlarla...
Şu sorunun ya da benzerlerinin bana kaç defa sorulduğunu hatırlamıyorum bile: "Acaba nereden başlayayım ve yatırımımın getirisi ne olur?" Cevabım basittir. Gözünüzde büyüttüğünüz kadar zor değil.
Bu hafta, Tony Hsieh tarafından yazılmış olan Mutluluk Dağıtmakkitabını yani Tony Hsieh ve Zappos.com kültürüyle başlayan mutluluk hareketi hakkındaki kitabı okuyorum. İçerik muhteşem... Bilgilendirici ve düşündürücü olmasının yanı sıra aynı zamanda okunabilir ve özgün.