Adjust cookies
If you click on "Accept all cookies", you agree to the storage of cookies on your device in order to improve the navigation on the website, to analyze the use of the website and to support our marketing activities.
Essential cookeis
- Session cookies
- Login cookies
Performance cookies
Functional cookies
- Google Maps
- YouTube
- SocialShare Buttons
Targeting cookies
- Facebook Embeded

Harika İş Yeri Kültürünüzü Kutlamak ve Tanıtmak İçin 21 Fikir

Harika iş yeri kültürü ödülünüzü herkese duyurmak için Great Place To Work™ sertifikalı harika iş yerlerinin kutlamalarından ilham alan parlak fikirler.


Şeffaflık Kültürü Oluşturmak: Açık İletişim İş Verimliliğini Nasıl Artırabilir?

Şeffaflık, organizasyonlar için hayati önem taşır. Açıklık ve dürüstlük kültürü oluşturmak, verimliliği ve üretkenliği artırmak için esastır. Açık iletişim, çalışanların kendilerini değerli ve işe bağlı hissettiği, olumlu ve iş birliğine dayalı bir çalışma ortamı oluşturabilir.


Çeşitli Kuşaklardan Oluşan Bir İş Gücünün Bağlılığının Sağlanması ve Yönetimi

Farklı kuşakların bir arada bulunduğu bir iş gücünü yönetmek; herkesi birey olarak görmeyi, mentorluk ilişkileri geliştirmeyi ve iletişim şeklinizi muhatabınıza göre ayarlamayı gerektirir.


Kriz Dönemlerinde Çalışan Anketleri Nasıl Yapılır?

Kriz dönemlerinde çalışan deneyimi anketleri çalışanların endişelerini ve beklentilerini anlamak, morallerini yükseltmek, değişime kapalı yaklaşımları yönetmek, karar süreçlerini iyileştirmek ve güven oluşturmak için temel stratejileri keşfetmenizi ve organizasyonunuzu çalkantılı dönemlere hazır ve dirençli hale getirmenizi sağlar.


Kurum Kültürü, Organizasyonların Karlılığını Artırmaya 5 Şekilde Katkı Sağlıyor

Çalışan deneyimi, organizasyonların uzun vadeli sonuçlarının tahmin edilmesinde kullanılan en güçlü göstergelerden biridir.


1 2 3 4 5 ... 24

0 (212) 236 50 20
© Great Place To Work® Institute Türkiye. Tüm hakları saklıdır
made with by CIC