Travma Durumlarında Çalışan Psikolojisini İyileştirmenizi Sağlayacak 5 Kritik Adım
Kahramanmaraş merkezli deprem hayatımızın her alanının etkilediği gibi iş dünyasını da etkiledi. Dolayısıyla deprem sonrasında insanları nelerin beklediğini bilmek ve gereken önlemleri almak çalışanların beden ve ruh sağlıkları kadar iş verimlilikleri, motivasyonları ve organizasyona duyulan...
Travma ve Kriz Dönemlerinde Çalışanlarınıza Nasıl Yaklaşmalısınız?
Kriz, zorlayıcı yaşam olaylarını izleyen bir dönem, bir "dönüm noktası" olarak tanımlanırken, travma kişiyi korkutan, dehşet içinde bırakan, kişide çaresizlik hissi yaratan, çoğu kez olağandışı ve beklenmedik olayların sebep olduğu etkiler olarak açıklanmaktadır.
Çalışan Anketi Sonuçları Nasıl Analiz Edilir?
Çalışan anketi sonuçlarınızı aldıktan sonra hangi konuda çalışmalısınız?
Çalışanlarınıza Hangi Sıklıkla Anket Uygulamalısınız?
Bir İK profesyoneli iseniz, çalışanlarınıza anket yapmanın ne kadar önemli olduğunu bilirsiniz.
Elon Musk'ın Twitter Çalışan Temsilciliklerini Kapatmasının Büyük Bir Hata Olduğunu Gösteren 9 Neden
Çalışan temsilcilikleri daha kapsayıcı ve başarılı organizasyonlar oluşturmanın anahtarıdır.
Great Place To Work Sertifikasını Kutlamanın 6 Yolu
Great Place To Work-Certified™ unvanı harika bir çalışan deneyimine sahip olduğunuzun global olarak tescillemenin en harika yoludur.