Adjust cookies
If you click on "Accept all cookies", you agree to the storage of cookies on your device in order to improve the navigation on the website, to analyze the use of the website and to support our marketing activities.
Essential cookeis
- Session cookies
- Login cookies
Performance cookies
Functional cookies
- Google Maps
- YouTube
- SocialShare Buttons
Targeting cookies
- Facebook Embeded

2021 Great Place to Work® Türkiye'den Öne Çıkan Başlıklar

İyisiyle kötüsüyle 2021 yılını geride bırakıyoruz. Great Place To Work Türkiye olarak 2021 yılında sizlerle pek çok bilgi paylaşmaya çalıştık. Daha iyi bir dünya oluşturma misyonumuz doğrultusunda hazırladığımız içeriklerimizden bir seçkiyi aşağıda görebilirsiniz. Sizlerin de bu misyon doğrultusunda yaptığı çalışmaları duymak isteriz. Lütfen bizimle paylaşın. 2022 yılında da sizlerle birlikte olmak dileğiyle, iyi seneler.

 

1. COVID Sonrası İşyerine Hazırlık Yapan Yöneticiler İçin 7 Önemli İpucu

CEO’nuz çalışanların ofise dönmelerini istiyorsa ve fakat çalışanlarınızın bunu istemediğini biliyorsanız ne yapmalısınız?

Birçok İK lideri çalışanlarını dinledi ve çalışanların ofise geri dönme konusunda karmaşık duygulara sahip olduğunu biliyor. Bu liderlerden bazıları için en büyük zorluk, üst yönetimden destek alamamaları.

Bu zor bir durum fakat Great Place to Work®ün inatçı CEO’lar ile başa çıkabilmeleri için liderlere bazı tavsiyeleri var. İşin derinine inip, altında yatan sebepleri anlamanız gerekiyor. Hem CEO’lar hem de çalışanlar, içinde bulunduğumuz yeni koşullara ve çalışma hayatının geleceğine dair değişen beklentilere ayak uydurmaya çalışıyorlar.

Devamı için tıklayın.

 

2. Çalışanların Sağlık ve Refahını Desteklemenin 4 Yolu

İlk kapanma sırasında, tüm çalışanlar, yöneticileriyle ne tür esnekliğe ihtiyaç duyabilecekleri konusunda açık ve dürüst bir konuşma yapmaya ve yöneticilerinin ve ekibin onları nasıl destekleyebilecekleri hakkında düşüncelerini paylaşmaya teşvik edilmeli.

Artan uzaktan çalışma, ayarlanmış programlar, esnek toplantı saatleri ve diğer çok yönlülük formları gibi esnek çalışma düzenlemeleri hızla geliştirilmeli.

Devamı için tıklayın.

 

3.Yeni Normal: Neden Güven En Önemli Önceliğimiz Olmaya Devam Etmeli

Covid-19 sebebiyle iş yerlerinin dijital ortamlara taşındığı ve herkesin farklı yerlerden çalıştığı bu dönemde, rakiplerine kıyasla daha pozitif iş sonuçları alacak olan liderler, güvene ve çalışan deneyimine odaklanan liderlerdir.

2021 yılı boyunca Great Place to Work®, dünyanın dört bir yanındaki “en iyi” şirketlerin bazıları için binlerce çalışanın anketlerde yaptığı ilham verici yorumları okudu. Bu çalışanlar, işverenlerinin çalışanlarını COVID-19 müdahale stratejilerinin merkezinde tutmak için nasıl sıra dışı çaba harcadığından bahsettiler.

Devamı için tıklayın. 

 

4. Kriz Sırasında Çalışan Bağlılığı Puanlarını Nasıl Artırırsınız?

Şimdi şirketlerin kendileri için çalışan insanlarla ilgilenme zamanı. Bu önemli liderlik vasıfları ve uygulamalarıyla çalışanlarla şirket arasında güven, saygı, bağlılık tesis edin ve uzun ömürlü ekipler kurun.

Devamı için tıklayın.

 

5. Çok Etkili Yönetici Ekiplerinin Sahip Olduğu 5 Temel Özellik

Profesyonel hizmetler firması olan şirketlerimizden biri birkaç yıl önce bir iş toplantısında bizi şaşırttı.

Esasında bizi şaşırtan şey, o sırada üst düzey yöneticileri oturum sırasında söylediği bir şey değildi. Beni şaşırtan, onun öğle tatilinde yaptığı bir şeydi.

Devamı için tıklayın.

 

6. Mükemmel Bir Şirket Kültürünün 6 Özelliği

Dünyanın en iyi yeteneklerini şirketinize çekmenin ve elde tutmanın sırrı sunduğunuz ek avantajlarda değil çalışanlarla olan ilişkilerinizdedir.

Çalışanların %98'inin çalışmak için harika bir işyeri olduğunu söylediği şirketlerin 2020 World's Best Workplaces™ listesinde yer alması hiç şaşırtıcı değil. Fakat bu şirketlerin listenin zirvesinde olmasının sebebi çalışanlarına sağladığı ek avantajları rekor seviyelere çıkarması değildir.

Devamı için tıklayın.

 

7. Yöneticileriniz Ekonomik Gerileme Dönemlerinde Güveni Nasıl Koruyabilir?

Emin ve güvenilir liderlik zor zamanlara dayanmak için hayati öneme sahiptir. Bu yazıda, her çalışanın şirket için elinden gelenin en iyisini yapmak isteyeceği bir ortam oluşturmanızda size yardım etmeleri için yöneticilerinizin güven tesis etme yeteneklerini nasıl en üst seviyeye çıkarabileceğinizi açıklıyoruz.

Devamı için tıklayın.

 

8. İşyerinde Çalışanların Sağlığını Etkileyen En Önemli 7 Faktör

Günümüzde çok sayıda işçi sağlıksız ortamlarda çalışmaktadır. İşten eve dönen çalışanların, stres, kaygı, depresyon, alkol bağımlılığı, yüksek tansiyon ve başka birçok olumsuz sonuçlar da dahil çok sayıda zihinsel ve fiziksel sağlık sorunu yaşamaları olasılığı enerjik ve mutlu hissetme olasılığından çok daha yüksektir. Bunun şirketler açısından sonucu, üzgün, stresli ve hasta insanlarla dolu bir işyeri olmak haricinde, daha maliyetli sigorta primleri, inovasyonun azalması, negatif işveren markası, işe devamsızlık oralarında artış, işçi verimliliğinde düşüş ve çok daha fazlasıdır.

Devamı için tıklayın.

 



0 (212) 236 50 20
© Great Place To Work® Institute Türkiye. Tüm hakları saklıdır
made with by CIC